- Agencja interaktywna PROPERIS
- >
- E-marketing
- >
- linki sponsorowane
Linki sponsorowane Google Adwords
Już jutro możesz być na pierwszej stronie wyszukiwarki Google. Reklama w internecie pozwoli odnaleźć klientom Twoją ofertę.
Reklama w internecie - skuteczność
Ponad 80% internautów świadomie klika w linki sponsorowane Google AdWords, a ponad 33% wchodzi na strony internetowe, których adresy zapamiętali, gdy były wyświetlone jako linki sponsorowane.Linki sponsorowane Google AdWords porządkują wyniki wyszukiwania w wyszukiwarce Google i są pozytywnie odbierane przez użytkowników wyszukiwarek.
Źródło: Gemius S.A. na zlecenie NetSprint.pl
Wyświetlana reklama internetowa w wyszukiwarce Google (w postaci linków sponsorowanych) jest tematycznie dobierana do wyszukiwanych przez internautów fraz. Linki sponsorowane i boksy reklamowe nie powodują zmian w kolejności wyników wyszukiwania i odróżniają się od nich, dzięki czemu zwracają na siebie uwagę.
Reklama internetowa - korzyści z prowadzenia kampanii w wyszukiwarkach
- szybkie dotarcie do potencjalnych klientów,
- możliwość dotarcia do zainteresowanych ofertą osób,
- widoczność marki na rynku.
Reklama w Google AdWords - sposób realizacji kampanii
Ściśle współpracujemy z Klientem w trakcie realizacji kampanii reklamowej w linkach sponsorowanych. Na bieżąco reagujemy na wszelkie zmiany, optymalizujemy jakość i efektywność boksów reklamowych, tak by doskonalić jakość i efektywność prowadzonych działań promocyjnych.Nasi Klienci mają do wyboru jeden z dwóch modeli realizowanych kampanii. Wybór typu kampanii ma wpływ na sposób zarządzania. Poniżej prezentujemy stosowane przez nas modele:
- Model określonej ilości kliknięć - stosowany, gdy celem naszego Klienta jest zwiększenie ruchu na stronie internetowej w postaci ściśle określonej ilości odwiedzin (kliknięć). Reklama w Google AdWords prowadzona jest tak długo aż zostanie zrealizowana uzgodniona ilości kliknięć.
- Model uzgodnionego czasu trwania - wykorzystywany, gdy nasz Klient ma na celu zwiększenie ruchu na stronie internetowej w ściśle określonym czasie (sezonie). Zarządzamy kampanią tak, by wygenerować maksymalnie wysoką ilość kliknięć, według ustalonego budżetu.
Reklama internetowa - etapy realizacji usługi
Kompleksowa obsługa kampanii reklamowej w Google obejmuje:- stworzenie boksów reklamowych
- modyfikację słów kluczowych oraz tekstów reklam w celu zwiększenia skuteczności kampanii reklamowej
- monitorowanie poprawności wyświetlania reklam
- stałą optymalizację kosztów płatnych linków (CPC)
- raportowanie etapów realizacji

Masz pytania? Zadzwoń!
Marcin Setlak
Dyrektor Handlowy

Klienci o nas
Lubelskie Forum Pracodawców powierzyło Agencji Interaktywnej zaprojektowanie nowego wizerunku organizacji przedsiębiorców w Internecie.
W trakcie prac nad serwisem, firma wykazała się doskonałą metodologią pracy z klientem (...). Agencję cechuje olbrzymi dynamizm w działaniu (...).
Cieszy nas fakt, że przedsiębiorstwa z naszego regionu mogą zyskać solidnego partnera w rozwiązaniach internetowych. Mając na uwadze powyższe, z przyjemnością udzielamy referencji.
Dorota Bielak
Dyrektor Biura
LFP