Reklama w internecie a w szczególności reklama w Google AdWords to znakomity sposób promocji. Linki sponsorowane Google AdWords to skuteczny sposób dotarcia do przyszłych klientów.

Linki sponsorowane Google AdwordsLinki sponsorowane Google Adwords

Już jutro możesz być na pierwszej stronie wyszukiwarki Google. Reklama w internecie pozwoli odnaleźć klientom Twoją ofertę.

Reklama w internecie - skuteczność

Ponad 80% internautów świadomie klika w linki sponsorowane Google AdWords, a ponad 33% wchodzi na strony internetowe, których adresy zapamiętali, gdy były wyświetlone jako linki sponsorowane.

Linki sponsorowane Google AdWords porządkują wyniki wyszukiwania w wyszukiwarce Google i są pozytywnie odbierane przez użytkowników wyszukiwarek.
Źródło: Gemius S.A. na zlecenie NetSprint.pl

Wyświetlana reklama internetowa w wyszukiwarce Google (w postaci linków sponsorowanych) jest tematycznie dobierana do wyszukiwanych przez internautów fraz. Linki sponsorowane i boksy reklamowe nie powodują zmian w kolejności wyników wyszukiwania i odróżniają się od nich, dzięki czemu zwracają na siebie uwagę.

Reklama internetowa - korzyści z prowadzenia kampanii w wyszukiwarkach

  • szybkie dotarcie do potencjalnych klientów,
  • możliwość dotarcia do zainteresowanych ofertą osób,
  • widoczność marki na rynku.

Reklama w Google AdWords - sposób realizacji kampanii

Ściśle współpracujemy z Klientem w trakcie realizacji kampanii reklamowej w linkach sponsorowanych. Na bieżąco reagujemy na wszelkie zmiany, optymalizujemy jakość i efektywność boksów reklamowych, tak by doskonalić jakość i efektywność prowadzonych działań promocyjnych.

Nasi Klienci mają do wyboru jeden z dwóch modeli realizowanych kampanii. Wybór typu kampanii ma wpływ na sposób zarządzania. Poniżej prezentujemy stosowane przez nas modele:

  • Model określonej ilości kliknięć - stosowany, gdy celem naszego Klienta jest zwiększenie ruchu na stronie internetowej w postaci ściśle określonej ilości odwiedzin (kliknięć). Reklama w Google AdWords prowadzona jest tak długo aż zostanie zrealizowana uzgodniona ilości kliknięć.
  • Model uzgodnionego czasu trwania - wykorzystywany, gdy nasz Klient ma na celu zwiększenie ruchu na stronie internetowej w ściśle określonym czasie (sezonie).  Zarządzamy kampanią tak, by wygenerować maksymalnie wysoką ilość kliknięć, według ustalonego budżetu.
Koszt obsługi linków sponsorowanych obejmuje dwa elementy: cenę wykupienia reklamy w poszczególnych wyszukiwarkach oraz opłatę z tytułu obsługi linków sponsorowanych przez naszą firmę.

Reklama internetowa - etapy realizacji usługi

Kompleksowa obsługa kampanii reklamowej w Google obejmuje:
  • stworzenie boksów reklamowych
  • modyfikację słów kluczowych oraz tekstów reklam w celu zwiększenia skuteczności kampanii reklamowej
  • monitorowanie poprawności wyświetlania reklam
  • stałą optymalizację kosztów płatnych linków (CPC)
  • raportowanie etapów realizacji
Kampanie reklamowe w wyszukiwarkach skutecznie zwiększają ruch na stronie i przyczyniają się do osiągnięcia stawianych przez firmę celów. Więcej informacji znajduje się na stronie produktowej: webstatus.pl - reklama w internecie. skontaktuj się z nami

Masz pytania? Zadzwoń!

Marcin Setlak
Dyrektor Handlowy

+48 81 534 26 66

  Klienci o nas

Agencja Interaktywna realizowała dla grupy Konsalnet S.A. projekty związane z obecnością marki przedsiębiorstwa w obszarze Internetu. Zakres działań obejmował m.in. badanie architektury informacji oraz strategię komunikacji z aktualnymi i potencjalnymi klientami. (...)

Z przyjemnością polecamy Agencję jako sprawdzonego partnera w realizacji projektów internetowych.

Wojciech Piskorz
Dyrektor Zarządzający
Konsalnet S.A.

Copyright © Agencja Interaktywna PROPERIS 2005 - 2017   |   powered by CMS FlexiWeb   |   Prezentowane logotypy należą do ich właścicieli, a ich prezentacja ma charakter informacyjny.