- Agencja interaktywna PROPERIS
- >
- E-marketing
- >
- linki sponsorowane
Linki sponsorowane Google Adwords
Już jutro możesz być na pierwszej stronie wyszukiwarki Google. Reklama w internecie pozwoli odnaleźć klientom Twoją ofertę.
Reklama w internecie - skuteczność
Ponad 80% internautów świadomie klika w linki sponsorowane Google AdWords, a ponad 33% wchodzi na strony internetowe, których adresy zapamiętali, gdy były wyświetlone jako linki sponsorowane.Linki sponsorowane Google AdWords porządkują wyniki wyszukiwania w wyszukiwarce Google i są pozytywnie odbierane przez użytkowników wyszukiwarek.
Źródło: Gemius S.A. na zlecenie NetSprint.pl
Wyświetlana reklama internetowa w wyszukiwarce Google (w postaci linków sponsorowanych) jest tematycznie dobierana do wyszukiwanych przez internautów fraz. Linki sponsorowane i boksy reklamowe nie powodują zmian w kolejności wyników wyszukiwania i odróżniają się od nich, dzięki czemu zwracają na siebie uwagę.
Reklama internetowa - korzyści z prowadzenia kampanii w wyszukiwarkach
- szybkie dotarcie do potencjalnych klientów,
- możliwość dotarcia do zainteresowanych ofertą osób,
- widoczność marki na rynku.
Reklama w Google AdWords - sposób realizacji kampanii
Ściśle współpracujemy z Klientem w trakcie realizacji kampanii reklamowej w linkach sponsorowanych. Na bieżąco reagujemy na wszelkie zmiany, optymalizujemy jakość i efektywność boksów reklamowych, tak by doskonalić jakość i efektywność prowadzonych działań promocyjnych.Nasi Klienci mają do wyboru jeden z dwóch modeli realizowanych kampanii. Wybór typu kampanii ma wpływ na sposób zarządzania. Poniżej prezentujemy stosowane przez nas modele:
- Model określonej ilości kliknięć - stosowany, gdy celem naszego Klienta jest zwiększenie ruchu na stronie internetowej w postaci ściśle określonej ilości odwiedzin (kliknięć). Reklama w Google AdWords prowadzona jest tak długo aż zostanie zrealizowana uzgodniona ilości kliknięć.
- Model uzgodnionego czasu trwania - wykorzystywany, gdy nasz Klient ma na celu zwiększenie ruchu na stronie internetowej w ściśle określonym czasie (sezonie). Zarządzamy kampanią tak, by wygenerować maksymalnie wysoką ilość kliknięć, według ustalonego budżetu.
Reklama internetowa - etapy realizacji usługi
Kompleksowa obsługa kampanii reklamowej w Google obejmuje:- stworzenie boksów reklamowych
- modyfikację słów kluczowych oraz tekstów reklam w celu zwiększenia skuteczności kampanii reklamowej
- monitorowanie poprawności wyświetlania reklam
- stałą optymalizację kosztów płatnych linków (CPC)
- raportowanie etapów realizacji

Masz pytania? Zadzwoń!
Dariusz Setlak
Doradca Klienta

Klienci o nas
Agencja Interaktywna realizowała dla nas działania dotyczące nowej marki oferującej produkty T.U. Allianz Polska S.A. (...) Cieszy nas fakt, że Agencja podeszła kreatywnie do naszych oczekiwań, dzięki czemu uzyskany przekaz jest czytelny i wyróżniający (...) na rynku usług ubezpieczeniowych.
Zaznaczając fakt kontynuacji współpracy z Agencją, z przyjemnością polecamy ją jako wiarygodnego i sprawdzonego partnera.
Bogdan Krawczyk
Dyrektor
T.U. Allianz Polska S.A.